onsdag, november 23, 2005

blablablabloggblablabla

Det har gått rena hysterin i det här med att blogga och i 99% av fallen så är det bara en massa tomma ord som staplas på varandra för att vi som läsare skall tycka och tro att skribenten lever ett annorlunda liv jämfört med dig och mig. Och tro inte att jag är annorlunda på något sätt. Jag är varken bättre eller till och med är jag förmodligen sämre än den stora bloggmassan. Jag skriver om onödigt intresselösa saker som bara har ett syfte egentligen.

Terapi?

Jag vet faktist inte om man skall kalla det terapi. ´Kanske är det ett utlopp för aggressioner och känslor som inte kan komma ut på något annat sätt. Ser ni nu vad jag skrev? En massa innehållslösa ord igen. Så nu slutar jag förklara mig men ändå inte. För skulle man inte kunna kalla min träningsdagbok som jag hade 2001-2003 en träningsblogg egentligen? Speciellt med tanke på att jag inte kunde träna utan bara skrev en massa nonsens om ingenting? Bla bla bla bla...