måndag, november 28, 2005

Inte stressa..

Jag ställde in gårdagens motionscykelpass. Man är en ynkrygg som Per Elofsson skulle ha sagt på den tuffa tiden, innan han vek ner sig. Lördagens 2 timmars tur satt i benen och knät var lite svullet. Jag kom på mig själv med att ha lagt upp ett lite för stressigt träningsprogram. Fan, det var ju bara några dagar sen som jag planerade att skynda långsamt. Ibland verkar hjärnan vara felkopplad. Nåja vila igår och lätt styrketräning idag skall kulminera med ett lätt löppass imorgon. Vägde mig imorse och kroppen har på 5 dagar reagerat positivit på kost och träningskuren :-)

Det snöar ute nu, man kanske skulle åka lite skidor den här vintern. Jag tävlade på skidor en gång i min glada ungdom. Jag slutade på botten, kom sist i den sista tävlingen jag ställde upp i. Vi var 3 deltagare om jag inte minns fel. Sist är sist är sist.

Mums!

En

mandarin