tisdag, december 20, 2005

Drömfemma och skogstomten

Det känns rätt skönt att jag tar timeout från klubbarbete nästa år (bortsett från hemsidan då) Jag kan faktist redan nu känna en massa inspiration över vad jag själv skall göra men även saker som man kan bjuda in övriga klubben på. En tanke som nog funnits tidigare och snackats om är att lägga en fast bana som man kan träna tuff aggresiv skogslöpning på. Vad gäller orientering så försvinner väl det lite när man kör samma bana om och om igen men det är inte så viktigt. Skall börja skissa på en 5 km bana (Drömmfemman?). Sen bör man väl ordna någon typ av kontroller också. Antingen små träpålar som man slår ner i backen eller kanske små plastlappar som man kan sätta fast i något träd eller så. Hur som helst så får man precis som Lövstabacken springa så många gånger man vill och så för vi statistik över allas tider. Kan vara något att premiära för klubben lagom till våren. En annan idé jag har involverar en trädgårdstomte men mer om det vill jag inte avslöja.