måndag, december 05, 2005

Minnesluckor jag glömt. Del: 2

Tro det eller ej men jag hittade ett till vinnarlopp som inte vill vara med i minnet längre. Tydligen vann jag Järfällas tävling 1992. Det mest intressant är att det fanns mer än en H21AK klass. Jag antar det i alla fall eftersom min klass hette H21AK1. 91 startande i "min klass" och sen måste det väl ha funnits minst en H21L/E klass också. Det var lite mer aktiva seniorer på den tiden. Tävlingen gick vid Täljö och bortsett från den här bortglömda tävlingen kan jag bara minnas att jag kört en teknikträning där. Antingen är mitt minne riktigt mycket sämre än jag vill minnas eller så har jag sprungit alldeles för lite där. Har för mig att det är rätt fint parti.

Jippie!! Jag vann igen!! (tydligen)



Detta inlägg gjordes av en nostalgisk bakåtsträvare som blickar framåt.