lördag, december 31, 2005

Slutet och början är nära

Tick Tack Tick Tack

Nu är jag inne på dom sista skälvande timmarna. Snart tar man ännu ett steg i gubbkarriären. Idag firade jag av H35-eran ordentligt med ett 2 timmars snöpulsningspass på det alltid lika trevliga nyårspasset "Årets Sista Pass". En korrumperad arrangör lottade praktiskt ihop mig med Juppe. Så det blev inte helt oväntat 2 halta och otränade killar som kom sist på dagens övning där både löpform och allmänbildning var en akilleshäl för oss. Huvudsaken att man blir trött är mitt nya motto så det passade bra idag. Tyvärr var jag tvungen att avstå bastu och vakbad pga stök och stress men jag antar att det var lika skönt som det brukar vara. Om nu bara nästa år kunde fortsätta lika bra som avslutningen på detta. Från och med nu kommer jag planera in 3 löppass i veckan, tisdag - torsdag - lördag. En trestegsraket som borde räcka långt om kroppen vill vara med.

Gott Nytt År AspLövet!!

Tick Tack Tick Tack