lördag, december 03, 2005

Trött

Om jag förra veckan fick en trötthetsattack 4-5 timmar efter MMC så var det idag så att tröttheten kom hårt redan under loppet och har sen suttit i hela dagen lång, så nu skall jag snart gå och lägga mig. Dagens lopp kan man nog kalla långdistanslöpning mer än långdistansorientering. 6 kontroller på 11 km i hemmaskogen var inte så mycket till teknisk utmaning. Allt gick bra i 70 minuter men sen var det som om någon slagit mig med den där berömda klubban. Knät kändes OK och vaderna bråkade inte mycket. Man kan med andra ord inte önska sig en bättre lördag än så här. Lång och tuff träning som sitter i länge, länge. Jag är lycklig. Hade jag inte varit så trött skulle jag ha firat.

1 Comments:

At 12/04/2005 11:07 fm, Anonymous Anonym said...

Ibland hittar man roliga länkar!!
Tävling vem blir 2 att hitta sidan?? Granis kanske :-)
Nej lägger mina pengar på M.t.P

Idiot i det faket har man hamnat ett par gånger :-)

//Beeran

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se