fredag, december 09, 2005

Vad är det som går och går?

Svar: Det är jag!

Igår kväll tog jag en 60 minuters promenad istället för att köra cykel/löpning. Knät har sista dagarna ömmat lite och vid snedvridning har det huggit till i knät. Kanske har lördagens och tisdagens löpningar varit lite för mycket löpning. Jag backade därför ett steg igår och förmodligen blir MMC imorgon ochså lite lugnare. Har för mig att jag skulle skynda långsamt men som vanligt glömmer jag bort vad jag lovar mig själv.

Funderade lite på om det är ödets ironi att jag döpt sidan till AspLövet goes H40. För folk som gillar Svengelska så skulle goes kunna vara liktydigt med att . Hmmm... Vi får hoppas att det inte blir min H40 melodi. Den varianten fick jag nog av under H35.

Om ni ser någon som är ute och går med nedsänkt huvud men fokuserad blick så kan det vara jag.