måndag, december 19, 2005

Vad tänker du på?

Hej Asplövet vad tänker du på?

Jag tänker på hamburgare, pommes frites och en kall cola. Jag tänker på en kall öl sittandes i en solstol på en varm och skön sandstrand. Jag tänker på tv-spel, julmat, orientering och kalorier. Jag tänker på den där tävlingen i Närke som junior när det regnade så mycket att man nästan dränktes. Jag tänker på vilda drömmar som aldrig kommer att förverkligas. Jag tänker på orienteringsskor för jag behöver nya eftersom mina är snart 10 år gamla. Jag tänker på långa kvällspromenader som borde springas istället. Jag tänker på Statoils ost och skinkmackor som är läskigt goda. Jag tänker på vad jag skall handla på veckans kryssning och jag tänker på att jag tränar för lite. Jag tänker på mig själv. Jag tänker på backträning och intervallpass, för jag minns knappt när jag gjorde såna saker sist. Jag tänker på tandtroll(?) och att jag behöver sy upp ett par jeans. Jag tänker på pengar eller bristen på det samma. Jag tänker på min fru och mina smågrabbar. Jag tänker på att livet vore enklare om man inte skulle tänka så mycket men jag tänker inte sluta tänka tänker jag. Jag tänker på en tävling när jag lånade ut min kompass och gick skitbra i grymt svår terräng medans han som lånade kompassen bröt. Jag tänker på cola, kall cola. Jag tänker på Birro. Jag tänker att jag har mycket att fixa men inte tid, men kanske försvinner tiden medans jag tänker. Jag tänker på flickorna i TV2, eller så var det låten jag hörde kanske. Jag tänker bli något, men nu är det kanske redan försent eftersom man passerat halvtidsvilan i livet. Jag tänker inte på något speciellt helt enkelt.