tisdag, december 27, 2005

Även jag..

Även AspLövet har haft dagar när solen gått i moln. Att det har varit mer molninga dagar än soliga är inte något att hymla om, men vad jag menar är att jag haft orienteringstekniska dagar då jag inte riktigt nått upp till normal standard. En sån dag för länge sedan, på en budkavle långt hemifrån, var det spöregn i ansiktet trots att inget regn syntes till. Redan från början sprang jag okoncentrerat och bommade ettan för att sen vimsa vidare. Men avslutningen är den som jag sedan dess och inte före detta tillfälle heller varit i närheten av. Snacka om att slappna av för tidigt, innan den feta damen sjungit, glömt senapen på korven, lämnat spritpåsen på A-Lagsbänken. Hälsingeskogarna har aldrigt varit så motbjudande som den dagen, en dag för länge sen, när solen sken men inte för mig.

2 Comments:

At 12/27/2005 4:18 em, Anonymous Anonym said...

Bra att du jobbar :-) Vad är bommen på kartan undrar jag och säkert Blyben om han skulle sätt den..Trodde det du ritat var sista säkra!! Snart börjar vi om!! Vågen är snart i botten,halsen gör ont, det är kallt,finns nog ingen som jobbar dessa dagar förutom jag..
Kan det vara en bättre dag att börja om ?? Ja tror jag väntar tills Måndag då är nog allt mycket bättre!!

 
At 12/27/2005 4:33 em, Blogger AspLövet said...

måndag är en bra dag. Skall dränka mina sorger två kvällar den här veckan och sen skall jag träna som att jag vore 18 år igen, om än saktare och kortare eftersom jag inte vill bli skadad :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se