onsdag, januari 18, 2006

Anfall är bästa försvar

Måste erkänna att min ignoreringstaktik mot förkylningen i går inte gick hem. Idag är det snorigt värre. Jag kör därför med en direkt motattack. Träning i vild snöstorm borde lära kroppen att veta hut. Spinning på egen terrass kan kanske te sig lite behagligare i sommarvärme med solnedgången i ryggen men nu är det inte tid att tänka på såna bagateller. Huruvida det blev någon kvalitativsträning sett till den stund jag stod ut är oväsentligt, det viktiga är att markera och att göra det ordentligt.

Fan ta dig om du blir sjuk AspLövet!!

4 Comments:

At 1/18/2006 12:22 em, Anonymous Anonym said...

Du är f-n inte riktigt klok.
Du måste kört riktigt hårt för att hålla värmen i dina tunna träningskläder.

 
At 1/18/2006 4:26 em, Anonymous Anonym said...

F-n man blir ju euforisk av att bara se din energi...... Vad stark du ska vara till våren.....

 
At 1/18/2006 8:14 em, Anonymous Anonym said...

Tänk den som vore som dig...

 
At 1/18/2006 11:11 em, Blogger AspLövet said...

Är min vardag fabricerad? Fan vet! När man närmar sig 40 inser man att livet är på väg att rinna ut. Lev varje dag som om det vore din sista. Jag gör det inte, men jag försöker.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se