onsdag, januari 25, 2006

Livechat

Livechat med AspLövets kompasser



*Ryssen> Logged in
*Suunto> Logged in
*Rysstummen> Logged in
*Silvaskalet> Logged in
>Ryssen> Jävla Asplövet, är det någon mer än jag som aldrig får kompasshuset rört?
>Suunto> Du är lycklig du, mig tar han bara ut när det är kallt.
>Suunto> Dessutom får jag bubblor då, kunde man inte fått lite mer sprit i sig?
>Silvaskalet> Har någon sett mitt kompasshus?
>Ryssen> Den jävlen kör ju bara efter kartan och tror på sånt tjafs.
>Rysstummen> Mig tog han ur förpackningen men har aldrig använt.
**Rysstummen** Has been kicked out by **Suunto>
>Suunto> Hahaha, jäkla gnällspik.
>Silvaskalet> Jag tror inte ens jag har haft något kompasshus.
>Ryssen> Vi måste inse att vi alla bara är substitut för ELFen
>Suunto> Var inte det din kusin?
>Ryssen> Jo... men vart är han nu då, Va? Va? Va?
>Ryssen> Dessutom var han radioaktiv tror jag, som allt annat i det här jävla landet.
>Silvaskalet> Kunde han inte ha lite patriotism och köpa en Silva?
>Silvaskalet> Jag skulle nöja mig med ett billigt kompasshus.
>Ryssen> Din dyra jävel, komma här och komma.
>Ryssen> Sänk priserna så kanske någon vill ha dig.
*Rysstummen> Logged In
>Rysstummen> Gör inte om det där era darriga föredettingar.
>Rysstummen> Ni skulle inte platsa på en luffarligan ens, långsamma som ni är.
>Rysstummen> Nu skitet jag i det här!
*Rysstummen> Logged out
>Suunto> Är det sant att AspLövet inte kan skilja på höger, vänster, öster och väster?
>Ryssen> Vad vet du Finnjävel! Håll dig till spriten så sköter vi kursen.
>Suunto> Lägg av!
>Ryssen> Ni har ju Pasi Ikonen. Finnar behöver inga kompasser.
>Silvaskalet> Han ritar ringar med mig, snyft..
>Ryssen> Är ni förlovad då? HAHAHA!!
>Silvaskalet> Dig har han bara skaffat för att du är billig!
>Ryssen> Billig sprit, billiga kvinnor och billiga kompasser, det är Ryssland det, och det är jag stolt över att erkänna.
>Suunto> Mera sprit!!
*Rysstummen> Logged in
>Rysstummen> Jag önskade att jag inte behövde dela låda mer er svin!!
*Rysstummen> Logged out*
>Suunto> Skulle han använda mig skulle han aldrig bomma, så är det!
>Ryssen> Du drömmer, vem vill smeka en Finne.
>Ryssen> Gör inte ni gummistövlar också som alla andra företag i Finland? Hahaha!!
>Silvaskalet> Är det säkert att ni inte sett mitt kompasshus?
>Suunto> AspLövet kanske har Kompassfobi?
>Silvaskalet> Han gillar alltså inte kompasshus?
>Ryssen> Bla bla, han gillar inte er, väx upp, gå hem, gå sönder!
>Silvaskalet> Jag är säker på att jag hade ett kompasshus en gång i tiden.
>Ryssen> Asplövet borde s..

**Ryssen> Kicked out by AspLövet
**Suunto> Kicked out by AspLövet
**Rysstummen> Kicked out by AspLövet
**Silvaskalet> Kicked out by AspLövet

Chat closed.

4 Comments:

At 1/26/2006 7:33 fm, Anonymous Anonym said...

Ha, ha, ha hur kul som helst =0}
Frågan är bara hur du kunde kicka ut "rysstummen" som redan var utloggad?

 
At 1/26/2006 8:42 fm, Anonymous Anonym said...

M.t.p.: Han hade ju loggat in igen. Frågan är dock vart du får allt ifrån Asplövet????

 
At 1/26/2006 9:56 fm, Blogger AspLövet said...

Fråga inte så svåra frågor om internet, Jag har fullt sjå att komma ut på nätet och då har jag ändå bredband som alltid är påslaget.

 
At 1/26/2006 12:22 em, Anonymous Anonym said...

Nu är du blind LGW.
"Rysstummen" loggade in skrev en kommentar och loggade ut.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se