måndag, januari 23, 2006

Nattpass

Kvällens träning skulle man aldrig skriva in i någon träningsdagbok men man skulle kunna kalla det för ett "Smygande jaktstartspass". Klockan 20.00 påbörjades nattningen av miniknatarna. Sen höll vi på och jagade varandra fram och tillbaka mellan sovrummet och vardagsrummet i nästan en timme. Jag trodde att jag skakat av mig dom små liven vid ett flertal tillfällen men var det inte små ljud i hallen som avslöjade att det lektes med skorna där så var det en lampa som tändes och någon som började plocka fram alla bilar. Utnötningstaktiken från min sida gav dock ro till slut och en frisk kvällspromenad med Birro tog bort den frustration som byggts upp inom mig. Jag stretchade vaderna efter promenaden så man har inte varit helt oduglig idag. Magnesium drack jag också för den delen. Mg är förkortningen av Magnesium som är vårt 12:e grundämne i det Periodiska systemet.