måndag, januari 02, 2006

Saker man saknar

Det är ju så med allt här i livet att det man inte får eller kan vill man i ännu större utsträckning ha. Kom att tänka på när jag satt och funderade på om det blir något Veteran-VM i år. Många år är det sedan man kunde ta del av en flerdagarstävling. Jag hann nog vara med på nästan 15 Svenska 5-dagars innan kroppen sa ifrån. Jag har även provat på Finska 5-dagars, Norska O-Festivalen och flerdagarstävlingar i Schweitz. Många fler är dom länder man skulle ha önskat att man besökt på sin sommarsemester. Tar man en titt på tävlingsprogrammet 2006 så finns det ett otal lockande alternativ. Kolla tex in kartor och grymma terrängbilder från Finska 5 dagars. Snacka om tallhedsterräng, mina vader krampar bara dom ser bilderna.

3 Comments:

At 1/02/2006 4:15 em, Anonymous Anonym said...

Tja!
Varför lägger du inte upp denna blogg mer synligt på hemsidan så att fler hittar till denna eminenta blogg med finurligheter och inspirerande tillika smilbandsgymnaticerande tankar?

 
At 1/02/2006 4:45 em, Blogger AspLövet said...

Den finns ju under länksamlingen, räcker inte det? Jag bloggar för eget nöjes skull så dom som hittar hit och gillar den är välkomna men jag vill inte trycka ner den i halsen på folk. Jag har inte så mycket viktigt att säga tror jag, bakåtsträvare som jag är.

 
At 1/03/2006 9:47 fm, Anonymous Anonym said...

Själva grundtanken med blogg är väl att bli läst oavsett vad läsarna tycker. Eftersom den är så underhållande så tycker jag att den är värd en något mer framträdande plats.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se