onsdag, januari 04, 2006

Snart heltidsproffs

I morgon jobbar man halvdag och sen skall man köra professionellt i 4 veckor. Träning på längden och tvären för att få en fin uppstart på H40 karriären. Kan inte säga att betalningen är exceptionell men staten bidrar men lite matpengar i alla fall. Så ni kan alla känna er delaktiga i min vintersatsning genom att era skattepengar kommer mig till tillgodo. Kanske blir min 3-stegs raket ännu mer än så om det vill sig väl. Förklaringen till min satsning stavas - Pappaledighet. Nu kommer ju mina 2 miniknatare vara på dagis tis-tor 09,00-14,00 så då har jag 5 kvalitetstimmar under 3 vardagar att träna på.

Hahahahahahaha - Read it and weep fellow H40-competitors!!

3 Comments:

At 1/04/2006 3:23 em, Anonymous Anonym said...

F-n man blir glad bara av att läsa om dina fantastiska planer om träning i mängder.

 
At 1/04/2006 4:50 em, Anonymous Anonym said...

Tänk om man ändå var H-40.... Själv hoppas jag på att nu äntligen få komma igång litegrann iallafall. Trots min ringa ålder....;-)

 
At 1/07/2006 10:21 em, Anonymous Anonym said...

Livet som fullblodsH40proffs är alldeles fantastiskt, det vet jag! Lycka till under sejouren och se till att komma ut efter perioden som en fullfjädrad H40 redo för dom stora utmaningarna typ bastun på Jukola etc...

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se