måndag, februari 06, 2006

Aklimatiseringsproblem

Det var svårare än jag trodde att komma igång och jobba. Jag sitter här med min o-buff och tittar på kartor på nätet. Ingen av mina arbetskamrater har vågat fråga vad jag har på huvudet men jag noterar deras förvirrade blickar. Nåja, snart skall jag gå in på lagret och göra tåhävningar och sen.. sen.. sen.. vet jag inte vad jag skall göra. Klockan går sakta och jag sitter och tänker på tävlingssäsongen som kommer. Eller rättare sagt, för alla andra så kommer den medans det för min del är mera osäkert. Mina ursprungsplaner för 2006 var att springa veteran-vm i Österrike men jag har börjat släppa den drömmen och får nog fokusera på att ta en tävling i taget. Med förhoppning om att det blir en första tävling i alla fall.

Ohhh!! Kolla in den här. En sån klocka vill jag ha. Det börjar nästan bli lite skämmigt att gå omkring i min Casio (svarta digitala träningsklockan) när man då och då klär upp sig för fest. En Asteroidsklocka skulle ju vara sååå mycket mognare :-)