tisdag, februari 28, 2006

Bojkotten fortsätter

Nu har jag genomfört en alldeles egen demonstration här på jobbet. Jag fick dock inte med mig några kollegor på min runda runt kontoret, jäkla svartfötter!


Tyvärr får jag dagens Expressen i mina händer när jag gått klart min demonstration och kan där läsa följande:

[citat]
Enligt SMHI lär kylan hålla i sig även under nästa vecka.
[slut citat]

Ridå! Bitterheten tar överhand och nu skall jag bara åka hem och och dra täcket över huvudet. Någon träning blir det inte i kväll. Jag går inte ut förrens barmark står på schemat eller att jag får en vinterknäpp och kan tackla skiten igen.

3 Comments:

At 2/28/2006 3:55 em, Anonymous Anonym said...

Se det positiva. Det är långt till hösnuva, lövsprickningsallergier och pollen. Sedan kan man ju byta ut VJ-skorna mot ett par Salomon pjäxor och dra en repa på skidspåret.

 
At 2/28/2006 4:34 em, Blogger AspLövet said...

Tack, det känns inte alls bättre med dom orden..

 
At 2/28/2006 8:52 em, Anonymous Anonym said...

Besviken!! Lite snö får inte hindra dig i dina visioner. Nu vart man nästan ensam på kvällens pass. Så på nästa TBV infinner du dig för träning. :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se