tisdag, februari 14, 2006

Kontrakt

Jag har fortsatt med min mailbombning och fokuserade denna gång på vår nya ordförande Mr.Johnny. Inte helt olik Johnny Puma till kroppsbyggnaden när man tänker efter. Jag mailde honom följande:

Hej Johhny

Jag vill bara gratulera till ordförandeposten i Väsby OK.

Sen har jag en fråga också. Hur ser mitt kontrakt ut i år, dvs hur mycket pengar kommer jag få för att springa för Väsby OK?

Vänliga hälsningar
Bengt ”Världens bästa orienterare” Ivars


Johnny svarade lite oväntat följande vilket får mig att hoppas på lite cash-utdelning till hösten. Gudarna skall veta att det behövs påfyllning i den tomma plånboken. Veteran-VM till sommaren har till viss del fått spolas pga ekonomi.

Hej Bengt!

Tack! Det faktum att du får springa under i Väsby OK’s flagg är enligt min mening belöning nog. Då jag tror att markanden kommer att reagera positivt på den vinnande kombinationen Du och VOK och på det viset generera kolossala inkomster som går oavkortat till dig.

Johnny




"It's easy to sit there and say you'd like to have more money. And I guess that's what I like about it. It's easy. Just sitting there, rocking back and forth, wanting that money" [Jack Handy]