fredag, februari 17, 2006

Mapanana

Hittade en riktigt rolig Banan-sajt. Sånt här gillar jag. Ninjana är en favorit! Jag är ju inte mycket bättre än en karbonkopia i allt jag gör, så med lust och fägring stor satte jag igång med min egen bananmodell. Vad det skulle handla om var inte så mycket att tveka om. Givetvis en kartbanan. Mapanana på ren skolengelska. Det här kanske skulle vara något för en nattcup? Lite jobbigt att rita nya korrekt kartbilder på varje banan kanske. Att kopiera bananer med kartbild på är förmodligen svårt med dagens bristfälliga 3D-teknik. Fördelen skulle vara att blir löparna hungriga finns hjälpen nära till hands. Det skulle kunna bli ett avskalat arrangemang.



[Uppdatering]
Se där, min banan platsade tydligen bland dom andra bananerna. Själv tycker jag ju att min banan sopar banan med dom andra.

3 Comments:

At 2/17/2006 12:29 em, Anonymous Anonym said...

Skriv ut på plastfolie och limma fast på bananen.

 
At 2/17/2006 1:20 em, Blogger AspLövet said...

Hehehe.. Det är ju en idé. Eller så har man ett runt plaströr där man limmar på kartan och trycker i en skalad banan i som färdkost.

 
At 2/22/2006 7:56 em, Anonymous Anonym said...

Men plaströr är väl raka, det är väl ändå inte bananer?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se