lördag, februari 11, 2006

Världens bästa orienterare

Jag är världens bästa orienterare. Jag har verkligen satsat hela mitt liv för att komma hit så ingen kan säga att det inte är välförtjänt. Många har sagt till mig på sista tiden att "Du är fanimej helt fantastisk AspLövet" Jag vet, brukar jag svara. Man vill ju inte verka skrytig. Ibland läser jag på nätet eller i Skogssport om orienterare som påstår sig vara bäst i världen. Då brukar jag tänka, LÄGG AV DÅ FÖR FAAN, JAG ÄR BÄST! KÄFTEN! Men sen tycker jag mest synd om dom. Det är ju inte deras fel att dom är missinformerade. Det är tråkigt att alla inte får uppleva att vara världens bästa orienterare. Fast då skulle det ju inte vara lika kul att vara bäst om alla skulle vara med och dela på titeln. Därför är det lika bra att bara jag är världens bästa orienterare. Resten kan ju slåss om småsmulorna som blir över, jag gillar inte bullar och kakor så det passar mig bra. Snart är det nog läge att glida ner på Stureplan, beställa in lite skumpa och hänga med Brolin och J-O kanske. Världsstjärnor hänger bäst med varandra skall ni veta. Inte för att ni andra oríenterare skulle vara mindre värda men det blåser på toppen så ni förstår inte hur utsatt man är som världens bästa orienterare. Det är mycker brudar, knark och annat skit som florerar i kretsarna kring världens bästa orienterare. Jag brukar bara skaka på huvudet åt allt och säga, Jag är världens bästa orienterare och tar inte skit av någon. Sen brukar jag svepa mera skumpa och berätta för alla hur jävla bra jag är. Folk får inte nog av mig och mina grymma storys från mitt liv. Skit i det nu. Här har ni en idolbild på mig som ni kan sätta upp på väggen hemma. Vem vet kanske ni också blir lika bra som jag en vacker dag, fast förmodligen inte. Gråt inte för det nu. /Hälsningar världens bästa orienterare

2 Comments:

At 2/13/2006 2:25 em, Anonymous Anonym said...

Äntligen!!! Vågar du komma ut!!
Har satt upp bilden bland dom andra jag har på dej hemma på väggen.
//Beeran..Hoppas(drömmer)om att bli klubbens bästa H21!!
Kan vara möjligt då det snart inte finns några kvar!!

 
At 9/26/2006 5:45 em, Blogger Mats Berglund said...

Mer!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se