tisdag, mars 28, 2006

Allt skall bort

Idag brände jag en av mina otaliga skitkompasser. Jag tror inte att det hjälper men skönt var det. Bort med det gamla och in med det nya. Prolemet är bara att jag inte vet vad det nya skall vara. Det enda jag vet är att det tydligen inte skall röra sig om orientering. Det har livet gjort jävligt klappat och klart för mig vid det här laget.


Skall jag hålla på att bränna en av mina ol-saker om dagen får jag nog hålla på ett tag. Vi får se hur det blir med det. Jag var osäker på om kompassen skulle brinna bra men med lite hederlig tändvätska så förvandlade jag den till en ynkligt ihopskrumpnad plastbit rätt fort. Rätt åt den.


Det bor nog en liten voodoo-pyroman i oss alla. Erkänn nu! Ni vill också elda upp något. Varsågoda att börja.

5 Comments:

At 3/31/2006 7:59 fm, Blogger Osse said...

Du kan få sätta eld på min gamla Leksandsmössa om du vill….

 
At 3/31/2006 8:29 fm, Blogger AspLövet said...

Jag har arkiverat min Leksands T-shirts i förrådet nu och kommer att fram dom om 30 år när jag skall berätta "om förr" för mina barnbarn. Den här gången tvivlar jag på ett återtåg.

 
At 4/03/2006 11:25 em, Anonymous Anonym said...

Fy faen! Do you uderstand that a lot of people in SouthEast Europe and Afrika don't have money to buy o-shoes and good compasses?

 
At 4/04/2006 3:07 em, Blogger AspLövet said...

Well..Well.. I didn´t know that I couldn´t do this to my own stuff that I have paid for with my own money. I must have missed that info in the manual. If it makes you feel a little better the compass had an airbubbel in it. See, eveything isn´t always what it looks like.

 
At 4/09/2006 3:42 em, Anonymous Anonym said...

Actually u're free to do whatever u want with ur stuff, but maybe it'll be better if u give theese for charity right? =)
respect

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se