onsdag, mars 01, 2006

Barmarksjakt

Nu krävs drastiska åtgärder, jag måste få se lite barmark för att få motivationen tillbaka för nu vräker snön ner utanför mitt fönster. Man kanske skulle bege sig utomlands. Hmm... Jag kör sten-sax-påse och ser vart jag hamnar.

Sten
Sten

Sax
Påse

Sten
Sax

Sax
Sax

Påse
Sten

3-0, Se där, Danmark. Kanske inte optimalt tyvärr, risken är att dom har snö i drivor. Får väl hoppas att man kan få lite pre-vm vibbar om inte något annat. För nu borde dom väl ha dragit igång det stora pr-maskineriet så man lär väl se affischer över hela Danmark om orienterings-vm, eller?

-Du, Perikles, hvornaar smager en Tuborg bedst?

2 Comments:

At 3/01/2006 9:53 fm, Anonymous Anonym said...

Tips om barmark: Diverse sluttningar väster om E4:an Blir ganska mycket skrå så man får först köra åt ena hållet och vända.;-) Risk för saltstänk på skorna dock...

 
At 3/01/2006 11:54 fm, Anonymous Anonym said...

Börjar bli lika nedstämd som du Lövet. Har anmält mig o delar av familjen till premiären i Halland next weekend, men nu vete f-n...
Får en flashback från en fredagskväll i slutet av mars i fjol. Snöstorm och nattOL i Tumba, suck. Ska det hela upprepas även detta året?
Scheisse!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se