måndag, mars 27, 2006

Burn Motherfuckers Burn!!

Jag har insett att på hoppets väg finns det ingen framtid för mig. Jag kan heller inte hoppas på hjälp ifrån ovan då jag är ateist och har gått ur Svenska kyrkan. Finns då bara att be om hjälp där nerifrån. Jag utförde ett rituellt mord på mina gamla ol-skor som ända knappt fått luftats dom sista 5 åren. När det brann som bäst på terassen skrek jag ut mot livet utanför. Här har ni era djävlar! Är ni nöjda nu? Sen gick jag in och tittade på mina kartpärmar. Jag öppnade ingen av dom. Bara tittade. Länge.


[Notera att skomärket inte har något med dådet att göra]

2 Comments:

At 3/28/2006 8:51 fm, Anonymous Anonym said...

Sök hjälp!

Eller så är terapin redan i full gång?

 
At 3/28/2006 9:50 em, Anonymous Anonym said...

Det där tror jag på!! Har sätt att M.t.P bruckar offra fiske saker till Floke för att det skall gå bättre med fisket..
Vet ej vad OL guden heter men tror säkert det fungerar..Kanske du kan slå någon kompass i en sten eller något.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se