fredag, mars 10, 2006

Gubbvader

Lyssna jävligt noga nu! Jag har bara ett råd till er alla, och det är att ta en lång fokuserad titt på bilden nedan. Vad är det ni ser? Ni ser förhoppningsvis en tragisk historia som jag vill att ni aldrig skall behöva uppleva. Gubbvader är ett helvetes gissel och det önskar jag bara mina fiender, och några såna finns inte så ni står alla på min sida i den här kampen. Det är vi mot gubbvaderna. Vi mot dom där jävlarna som inte vill oss något gott här i världen. Nu vill jag att ni gemensamt inhandlar magnesiumtillskott i morgon. Börjar köra tåhävningar och småstretchar till förbannelse. Det finns inga genvägar till dom perfekta vaderna så ge fan i att fuska. För er som har svårt att greppa allvaret i det jag skriver så vill jag bara säga en sak. Tålamod! Vem fan har tid med tålamod säger ni kanske? Det är tyvärr något som man måste ge sig tid till. Jag ber för er alla att ni inte skall behöva genomlida 6-7 år av tålamod som jag gjort. Dessutom är min tålamodsresa inte klar än. Jag är kanske bara i början på min väg rakt utför, och det är långt kvar till den absoluta botten.

Vi ses där nere om ni inte skärper er.