fredag, mars 31, 2006

Kapten Gråskägg

Man har inte fyllt 40 år ännu men Glenn Hysén tendenserna börjar bli tydliga. Framförallt nu när jag börjat odla H40-skägg sticker gråtonen fram som Cartman på ett startgärde. Undrar vad det är som triggar dessa? Min bitterhet? Växthuseffekten? Miniknatarna? Leksands hockeylag? Sprintorientering? Frågan är inte vad kanske utan mer vem bryr sig. Nu skall jag gå in på lagret och stretcha lite. Ikväll skall man bemanna sekretariatet på Grymnatta. Det är jag som har det gråa skägget om ni har vägarna förbi.

2 Comments:

At 3/31/2006 12:25 em, Anonymous Anonym said...

F-n vilken snygg tröja.
Finns dom att köpa i din Blogg-shop?
Du närmar dig Pagrotskyklass på skägget men du får nog spara ett par veckor till för att liknelsen skall vara total.
Korta, småfeta och skäggiga kulturpersonligheter. =0}

 
At 3/31/2006 12:50 em, Blogger AspLövet said...

Min klädline kommer inom kort. Kommer endast att nischa in sig på medelålders bittra män. Butiken kommer heta H40. Mycket tröjor i dova färger med bittra tryck på och grungigt typsnitt. Tryck: "Det var bättre förr" "Har du också gett upp" "Nej" "Introvert? Tacka fan för det" "Det var mitt fel" "Misery loves me" "Sista säkra suger" "Klassisk Distans" "Älgdrevet" "Tvåstrecksmosse" "Jag känner M.t.P" "Jögge hade inte heller så kul" "Jag hade ändå aldrig blivit något" "Rånäs 2026" mm mm

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se