torsdag, mars 23, 2006

Kost-Ö [Dag 11]

Idag fick jag ett "Bygg-din-egen-lunch-kit". I paketet låg det en abborre, lite kokt råris, grodblad, 4 räkor, någon sorts grön oätlig sörja och 2 kinesiska matpinnar. jag gissar att jag skall laga min egen sushi. Jag hatar sushi! Fan det börjar kännas som att man är i Robinsson. Jag är ju dock ensam så kanske är man på "andra sidan" Istället för att äta beslöt jag mig för att ha ett ö-råd. Tvärr kan man ju inte rösta hem sig själv så jag försökte muta Arto och Rautiainen att rösta på mig mot att dom fick hela lunchen. Dom svikarna la båda sina röster på Båtmannen, så nu sitter man fast här utan lunch. Arto mår i alla fall bättre nu, och jag förstår varför han la sin röst på Båtmannen. Jag har under dagen som solen lyst noterat att ena sydsluttningen på berget här har fått nyanser av barmmark. Någon dag till med sol och man kanske kan springa lite fläckvis barmarkslöpning. Inte illa.

1 Comments:

At 3/23/2006 3:35 em, Blogger Osse said...

Nu är du lite negativ tycker jag, abborre, räkor, ris och grönsaker låter ju som rena lyxmåltiden.
Ät och var glad! :o)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se