tisdag, mars 14, 2006

Kost-Ö [Dag 2]

Jag väcktes av snö mot fönstret. Inte för att det lät utan för att det störde något inom mig. På bordet i rummet låg det en apelsin och ett äpple. Jag delade med mig av frukterna till Arto och Rautiainen. Dom fördrog äpplet. På bordet låg det även en karta. Tyvärr ingen orienteringskarta utan en stadskarta över Rånäs. Vad skall det betyda? Rånäskavlen går den 9 april, är den inblandad i detta?

Jag tittar på mitt orakade själv i den lilla spegeln som finns på väggen. Skratta, AspLövet, skratta. Det säger jag åt mig själv varje gång jag står naken framför en spegel.

1 Comments:

At 3/14/2006 12:28 em, Anonymous Anonym said...

Ha,ha,ha......vart får du allt ifrån.
Hur kul som helst.
Den klart bästa dokusåpan just nu.
Jag väntar med spänning på nästa avsnitt.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se