torsdag, mars 16, 2006

Kost-Ö [Dag 4]

I dag skiner solen på mig. Frukosten uteblev så det ser ut att bli ett torftigt liv här på ön. Jag hoppas innerligen att man får något i lunchväg annars måste jag nog börja utforska ön efter något ätbart. Man har ju hört skrönor om barrsopor och rötter som skall gå att äta, men vem fan vill tugga på sånt. I kväll kommer mina klubbkamrater springa sista nattcupen. Jag får väl ordna en egen etapp här på ön. Undrar om man skulle kunna få tillgodoräkna sig dom poängen man tar på ön i sammandraget. Jag behöver både 10 poäng och en kort gaffling för en gångs skull. Jag har faktist börjat göra en karta över ön. Den är än så länge väldigt abstrakt för jag har varken penna eller papper så den finns bara i mina tankar. Nu skall jag gå ut och stega in några punkthöjder som ligger en bit bakom min stuga.