lördag, mars 11, 2006

Tre är inte bättre än fyra eller fem.

Alla goda ting är tre brukar dom ju säga men jag vet inte jag. Det finns så mycket klyschor så att skulle man tro på allt skulle man inte våga gå utanför dörren. Ta bara bilden nedan som exempel, där har ju jag 4 goda ting. I Holmenkollen hade Anders Södergren 5 goda mil idag när han vann. Redan där har vi likt MythBusters slagit hål på det talesättet. Det är aldrig försent att bli H40 är dock en sanning som aldrig går ur tiden. H40 världens bästa åldersklass. Givetvis säger jag detta bara för att försäkra mig själv om att det är sant. Egentligen hade jag nog hellre varit en kepsande junior igen som inte ens kännt till ordet "bitterhet"

Nåja, skål mina vänner. Detta är sanna mina ord en bra dag i alla fall. Träning följt av utgång och som en specialbonus så missar man en i raden av tråkiga melodifestivaler. Kan man ha det bättre?