måndag, mars 27, 2006

Vad nu?

Framtidsdrömmarna är tillfälligt (igen) krossade och att vältra sig i nostalgi och bitterhet har jag gjort till leda nu. Så vad fan skall jag skriva här? Självterapi i all ära men någon måtta få det vara på skiten. Jag har ju tagit ett sabbatsår från klubbarbete för att ta han dom mig själv, så någon backofficekarriär inom sporten är jag inte sugen på just nu om ens någonsin. Att skriva och läsa om andras tävlande och tränande är inte något som gagnar mig psykiskt så jag gräver nog ner mig ett tag och väntar på dom där bättre tiderna som aldrig kommer. Jag tror jag låter skägget växa tills att inspirationen kommer åter och sen få vi se vad som kommer ut. Kanske skriver jag om handarbete, stenrösen, tv-spel, whiskey, Mustas tävlingsresultat eller så kanske jag blir en smutskastande iller i ögat på orienteringsetablissemanget. Vi får se.

3 Comments:

At 3/27/2006 7:10 em, Anonymous Anonym said...

Så lätt och stark som du sett ut hela vintern så ska det väl till litet mer till innan handduken slängs in helt och hållen?
Bryt ihop och kom igen.
Kan du springa 2 tim långdistans och inte alltför fartsnåla intervaller så vore det väl själva.....???

 
At 3/27/2006 7:13 em, Anonymous Anonym said...

Mina tävlingsresultat??? Vad är det att skriva om?? Dom är ju lika negativa som dina jäkla vader....

 
At 3/27/2006 8:59 em, Blogger AspLövet said...

Jag tänkte att jag kunde leva ut mina orienteringsdrömmar genom dig. Man ser ju upp till sina idoler.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se