söndag, mars 05, 2006

Världens bästa 40-års present


Idag, nästan exakt 6 månader före min 40-års dag överraskade min fru (världens bästa), mina föräldrar (världens bästa) samt mina svärföräldrar (världens bästa) mig med en för tidig 40-års present. Jag serverades 4 kryptiska kuvert med rebusar och omöjliga ledtrådar där kontentan av det hela var att Jag tillsammans med min fru och min svärfar skall flyga till Berlin i mitten av juni för att kolla in matchen Sverige-Paraguay i VM slutspelet. 2 hotellnätter, Tysk öl, flottiga bratwurstar, Svenska fotbollströjor, 66,000 på läktarn och karnevalstämning.

ÅÅÅÅH iiin med bollen i mål.. ÅÅÅÅH iiin med bollen i mål.. ÅÅÅÅH iiin med bollen i mål.. ÅÅÅÅH iiin med bollen i mål.. ÅÅÅÅH iiin med bollen i mål..

Kan man få en bättre present? Snacka om "Once in a lifetime event" Det hela har ännu inte sjunkit in ordentligt men satan i gatan, för att inte ta i med för hårda ord, vad kul. Nu måste jag inhandla det megastora Sverige-kitet. Matchtröja, keps, peruk, vikingahjälm, flaggor, you name it!! Allt skall jag ha!!

WOOOOHOOOO!!