torsdag, april 06, 2006

Exil

Man lär få fly landet efter det här. Jag blev förra veckan kontaktad av redaktören på orienteeringonline.net som av någon anledning halkat in på min blogg. Han kunde inte svenska men var lite intresserad av vad bilderna på dom brinnande orienteringsartiklarna handlade om. Jag fick också frågan om jag kunde skriva en artikel på engelska om det hela. Förmodligen visste han inte hur mycket skit jag kunde raspla ur mig utan att säga en enda vettig sak. Hursomhelst tyckte dom väl synd om mig och beslöt sig för att ta med artikeln. Är man officiellt representant för den bittra OL-generationen nu?

1 Comments:

At 4/07/2006 11:46 fm, Anonymous Anonym said...

he,he.. internet är en rätt skoj uppfinning! b.t.w jag har aldrig tvingat dig till något ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se