måndag, april 10, 2006

Mr Handyman

I kväll har jag visat framfötterna och meckat hårt på mountainbiken. Justering av bromsar, uppsmörjning av växlar, drev och annat behövligt, hårdpumpande av däcken och montering av en ny flaskhållare. I morgon bär det äntligen av efter en lång och trög uppstart på min MTB-träning. Om det skulle visa sig att jag inte får fart på benen vad gäller löpning under april månad måste jag hitta någon ny morot att sikta in mig på. Förmodligen tar jag då en tur på Lida Loop 11 juni. 65 km MTB i underskön Södertörnsterräng.

2 Comments:

At 9/19/2006 9:27 fm, Anonymous Anonym said...

ranch style home floor plans Advice at http://remodeling11.com/bee.pl?ki=master&remodeling=home . If you are Looking for ranch style home floor plans Then Here it is

 
At 10/12/2006 4:49 fm, Anonymous Anonym said...

Dear Blogers

Great Fallbrook Handyman advice can be founf at http://fallbrookremodeling.com/sitemap_1.html . We are starting a home improvement site for home remodeling experts and home owners.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se