onsdag, april 19, 2006

NDA

Idag har jag satt ett NDA på mig själv. I mitt fall står dock D mer för "discussion" än "disclosure". Jag skall försöka undvika att älta skador och orientering dom närmaste dagarna för att inte gräva ner mig själv. Men som jag alltid brukar säga, inget ont som inte har något gott med sig. I dag när jag tittade till postfacket här på jobbet låg det en glad överraskning. Sators nya platta släpps i dag och som ett paket på posten fick jag den. Yihaa!! Gabba Gabba Hey! Nu är det bara att sätta på sig hörlurarna och gräva ner sig med tung musik som följeslagare. Fast det var ju det jag inte skulle göra. Gräva ner mig alltså. Nåja, upp kommer man alltid.


Asplövet goes Hårdrockar-Maorier med kart-tatuering i ansiktet.

2 Comments:

At 4/20/2006 6:45 fm, Blogger Osse said...

När kommer din recension?

 
At 4/20/2006 8:34 fm, Blogger AspLövet said...

Några genomlyssningar till så kanske det kommer i eftermiddag

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se