onsdag, april 05, 2006

Röd vs Grön















[Grön]
Tjena Röd, hur sprang du till 19:e?

[Röd]
Jag drog vänster och sen rakt på, klart bästa vägvalet. Du då?

[Grön]
Höger, inget att tveka om på den sträckan. Rakt på eller vänster kändes osäkert och långsamt.

[Röd]
Skitsnack, vänster var bäst. Jag slapp klättra lika mycket som du på slutet och fick en rak och fin ingång till kontrollen. Tjänade skitmycket tid där.

[Grön]
Säkert din jäkla skogsmulle! För mig var det bara att läsa av alla tydliga referenspunkter. Stig, stig, stig, brant, brant och på så sätt kunde jag släppa på handbromsen. Min gissning är att jag slog dig med minuten eller mer.

[Röd]
Lägg av då! Vänster var bäst.

[Grön]
Näee, lägg av du!!

[Röd]
Käften!

[Grön]
Käften själv!!

[Röd]
Du suger Grön!

[Grön]
Du ser patetisk ut i tajts Röd!

[Röd]
Vi slog väl AspLövet båda två i alla fall. Har du sett honom förresten?

[Grön]
Han kom inte till start.

[Röd]
Oväntat!