onsdag, maj 10, 2006

Fläska på

Jag släppte på bromsen och försökte fläska på så gott det gick. Kontrollerna satt där dom skulle men det fanns dom som hade brännt fläsket bättre än mig den där dagen. Runchen var helt klart bäst på att koka det brända fläsket stekt eller vad fan man nu säger för att följa upp den tråd jag började på. 12 km - 12 kontroller. Året var 1994 och det var långt innan alla stora problem började. Just då trodde jag nog aldrig att jag en vacker dag 12 år senare skulle sitta och längta så mycket som jag gör efter en sån här bana. Sträckan 9-10 är drygt 3 km. Lite mer än en normal sprintbana med andra ord.

1 Comments:

At 8/26/2006 9:48 fm, Anonymous Anonym said...

Vacker bana - annat än de stadsnära kontrollplockningsbanor som inne just nu.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se