lördag, maj 27, 2006

Sökes: Inspiration

Jag är så fruktansvärt oinspirerad just nu. Det känns som att jag dom senaste 2 veckorna har levt i en bubbla tillsammans med Miniknatarna och det största dilemmet varje dag är om det skall bli köttbuller, pannkakor eller happy meal till knattarna, med ett eller alternativ till dom nämnda. När jag tänker efter så har jag faktist i princip levt i en bubbla dom sista 2 veckorna med VAB, sjukhusbesök, klämdagar och annat uppbokat. I morgon skall jag ut och springa för snart går jag under om jag inte får röra på mig. Det har gått så långt att jag nästan slutat surfa på andras o-sidor för att jag är helt blasé över vad andra gör som jag borde göra. Kanske skulle man gå till klubblokalen och mulla lite banor på ganmla 15:000dels kartor för att få känna doften av förr. Nu är det ju dock så illa att ett gäng snorungar vandaliserat vår klubblokal så att man får vada i glaskross om man skall vara där. Ni ser! Det är skit med precis allting just nu, eller kanske jag borde säga fortfarande.