tisdag, juni 13, 2006

Achtung Baby

Dags att stämpla ut. AspLövet siktar in sig på 3 dagar Tysk orgie i Weissbier, Bratwurst, Bompa-Bompa och ett hav av Svenska fans som förpestar tillvaron för Berlinerborna. Skulle ni se bilder från matchen Sverige-Paraguay så sitter jag på Sektion C. Row 1. Seat 3. Jag har på mig en Svensk matchtröja och en eller annan huvudbonad i Svenska färgerna. Jag håller en öl i höger hand och digitalkameran i vänster. Väl hemkommen till helgen hoppas jag kunna ge en fyllig rapport från VM vad gäller vm-stämningen, fyllan, prostitutionen och om det är sant att Tyskarna är så diciplinerade som dom ger sken av. Nu skall jag göra en sista uppladdning genom att se klart Brasilien-Kroatien och sen spela några matcher Sensible Soccer. Jag tror att Eurogamer rökte på lite när dom gav spelet 9/10. Är man uppväxt med Sensi är det nog värt 8/10 (initial bedömning) men har man halkat in på tv-spel senare bör man nog hålla sig till EA´s FIFA eller PES spelen. Se där, nu har jag nästan glömt bort att jag missar Jukola till helgen.