torsdag, juni 22, 2006

En halvlek

Jag gjorde en efteranmälan och fick starta före första start på min comeback. Tog mig ut i skogen 45 minuter och det kändes nästan som att det var först gången jag sprang. Jag la vänster fot före höger och vise versa och vips gick det framåt. Kan inte påstå att formen är på topp men i takt med att svetten lackade så kom motivationen åter. Jag ser fram emot många långa löppass hela sommaren nu. Eller tills att gubbvaderna dyker upp. Jag skulle inte satsa några pengar på att vaderna håller hela sommaren. Sitter nu och läser Skogssport som dök upp med posten idag. Långsträckan som dom bjuder på från Västerbottens 3-dagars på 3630 meter var sannerligen mumma. Ett par såna så har man en milbana innan man behövt stämpla ihjäl sig. Höger var bästa vägvalet. Är det inte det jag alltid säger.