söndag, juni 18, 2006

Full kvota

Nu har jag på 4 dagar hävt i mig hela sommarens kvota av alkhol. Nästa öl borde inte få drickas förrens i slutet av augusti om jag skulle ha lite skam i kroppen. Efter 3 st VM-dagar fyllde jag på direkt med ett 40-års kalas som blev längre än planerat. Nu skall jag lämna in levern på Statoil där dom får köra den i biltvätten. Det behövs nog både högtrycksspolning och borstar. Kanske skulle man passa på att vaxa den på samma gång. Dom säger ju att en vacker insida syns på utsidan. Vatten och sallad några dagar nu för att rensa kroppen är i alla fall något som står på schemat. Sen skall jag börja springa lite oftare, göra ännu fler stretchingpass och så skall jag sluta vara så jävla dryg mot sprintorienteringen hela tiden. I alla fall sluta med det den här veckan som kommer. Den skall bli helt fri från häcklande. Jag lovar.