måndag, juni 05, 2006

Makrame

Jag är trött idag. Tur att man är ledig men samtidigt har jag två Miniknatare som klättrar på mig hela tiden så nu skall vi ut och ladda upp inför fotbolls-VM med lite kickande på gården. Vad gäller gårdagens Makrame så tror jag att allt funkade klockrent förutom min kamera där batterierna dog direkt så jag kunde bara ytterst sporadiskt ta kort. Därför har jag inte så mycker bilder att visa från arrangemanget. Några hittar ni på resultatsidan (Mystiskt nog placerad långt in i framtiden) och en bjuder jag på nedan. På bilden ser ni min medarrangör Robban och jag själv (Ekiperad i en tävlingsdräkt från mycket tidigt 80-tal tillverkad av The Swede). Skandaler, snusk och förnedring på årets arrangemang var det dåligt med. Om det nu hände något så måste det ha gjorts bortom mitt synfält (som iofs var av goda drycker begränsat) för av sånt såg jag tyvärr inget. Det absolut bästa med att arrangera ett evenemang som Makrame är att redan efter första slingan så är tävlingen/festen självgående då dom tävlande mer eller mindre tar över tillställningen och man kan glatt luta sig tillbaka och bara betrakta det som händer med ett leende på läpparna och en kall öl i handen.

4 Comments:

At 6/05/2006 12:37 em, Anonymous Anonym said...

Du måste lägga ut ett foto på den snygga men ack så exklusiva kepsen.
Tänk om man ägde en sån...

 
At 6/05/2006 2:04 em, Anonymous Anonym said...

Hade Väsby/the Sweede tajtströja på 80-talet. Cooolt!;-)

Är det coolmax eller bara äkta najlon?

 
At 6/05/2006 2:18 em, Blogger AspLövet said...

Den var inte tajt på den tiden :-)
Hederlig glansigt nylontyg är det.

 
At 6/09/2006 12:10 fm, Anonymous Anonym said...

Kula var inte ledsen..kanske måste jag eller någon av arr göra en Björn Borgare en dag och då har du chansen!!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se