tisdag, juli 04, 2006

Avvänjning

Så har man då satt igång sin avvänjning av orientering och allt som rör det området. Det har gått förvånansvärt bra och jag har knappt tänkt en tanke i den riktningen. I och för sig var jag in på OPN.no en gång men det var bara en gång. Sen besökte jag Attackpoint men där var jag inte mer än 5 minuter. Okansas och några andra bloggare gick jag in på av misstag, jag lovar. Jag var också som hastigast inne på SOFT.se men det lovar jag att inte göra om. Ni ser ju att det är minimalt med surfning. Sen har jag också måste jag erkänna varit inne på Alternativet 5-8 gånger och World of O lika mycket men det får vi väl räkna som misstag i avvänjningsarbetet. Jag har tyvärr även halkat in på Väsbys hemsida 10 ggr men sen är det slut jag lovar. OK, jag smygtittade lite på resultaten från JVM´s långdistans. Äsch vad fan, jag erkänner jag har haft liveresultaten rullande i 2 fönster hela dagen.

Snart helt bortkopplad...

Joråsåatte!