lördag, juli 08, 2006

Ett bra tips

Har ni möjlighet så rekommenderar jag att ni väljer ett par bra föräldrar. Det finns så mycket att tjäna på ett sånt val både i uppfostran och i understöd. Jag kan direkt säga att jag valde ett par perfekta föräldrar. Man kan kanske tro att en sin bitter medelmåtta som AspLövet haft det svårt redan från barndomen, men så är inte fallet. Inga av mina brister kan härledas till mina föräldrar, varken arvs- eller miljömässigt. Dessa små fasadsprickor jag uppvisar har helt and bakgrunder. Vadan detta snack om föräldrar? Dom inte bara sponsrade min mtb-reparation, farsan har dessutom monterat och justerat ihop den till perfektion. Som jag sa i början. Bra förldrar växer inte på alla träd så välj dom med omsorg. Tack säger AspLövet, som vid 40 års ålder fortfarande, utan att skämmas, lever under sina föräldrars beskyddande vingar.

1 Comments:

At 7/10/2006 12:32 em, Anonymous Anonym said...

Instämmer, bra föräldrar är underskattade. Passar på att tacka mina egna under vars beskyddade vingar även jag lever.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se