onsdag, juli 12, 2006

Höjdkurvor

2 Comments:

At 7/12/2006 8:46 em, Anonymous Anonym said...

Dom där två punkthöjderna bakom skärmarna skulle man ju gärna ha sett, men i övrigt blir man ju rätt taggad så här inför oringen... otränad och allt... men jag ska inte klaga Löw1, jag har inte ont, inte idag i alla fall o räknar med att gå runt alla dagar...
Miss U outthere between the "punkthöjds"... ;-)

 
At 7/12/2006 9:17 em, Blogger AspLövet said...

Jag är rätt nöjd i all min missnöjsamhet numera. Givetvis hade jag hellre åkt på 5-dagars än att gå hemma en semestervecka och inte göra någonting, men som jag skrev här i morse så har jag nästan glömt bort hur det känns att orientera så det gör inte så ont längre. Hoppas ni får en skitkul vecka utan okynnesbommande.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se