torsdag, juli 13, 2006

Tid för annat

Nu har jag slängt bort 3 högeffektiva timmar på jobbet med att göra något helt annat. En stentuff frågesport som avhandlar dom heta ämnena sprit och sex. Frågesporten skall jag ta med mig vecka 30 ner till Öland där småbarnsföräldrar skall få frågor om saker dom numera inte kommer ihåg. Själv föredrar jag att vara arrangör av dylika tävlingar eftersom jag tycker att det är tråkigt att vara deltagare. Nåja, nu kan jag varva ner och surfa lite dom sista 2 timmarna på jobbbet. Snart bara en dag kvar tills att 3 veckors semester tar vid.

[Om någon från mitt jobb av oförklarlig anledning skulle vara här och läsa detta så är allt bara lögn givetvis. Jag har jobbat på lika hårt som vanligt och ser fram emot den där löneförhöjningen som jag väntat på i snart 5 år]