torsdag, juli 20, 2006

Vem drog ur proppen?

Det är dags att plugga ur. Boota om. Stänga ner. Stämpla ut. Basta. Gå in i väggen. Jag tar nu ett skvätt och en dutts timeout från overkligheten och kommer tillbaka när jag känner för det. Eller åtminstone till den 29 juli för då börjar årets VM som man inte vill missa även om jag tycker att det går för ofta. Egentligen borde jag vissla och låtsas som att det regnar på årets VM för någonstans så är det just orientering som tynger ner mig i ett bottenlöst kärr. Jag vill inte men tvångsmässigt måste jag ha, inte bara hakspetsen, utan hela jävla ansiktet uppkört i sportens oädlare delar. Med en viss förhoppning att jag skall återvända som en positivare person som har en ny klar plan för framtiden. Men vis av erfarenhet återkommer nog den bittra helskadade AspLövet och med spaden i högsta hugg gräver jag vidare i fel riktning. Sov gott, det skall jag göra.