tisdag, juli 11, 2006

VM´s snyggaste supportrar

Dalkullan Linda har av hormonstinna Italienare utsetts till VM´s snyggaste supporter. Vad många inte känner till är att AspLövet har på den manliga sidan fått samma titel. I en mycket hemlig omröstning bland fångarna på kvinnofängelset Hinseberg, Folktandvården och 10000 slumpmässigt utvalda kvinnor på landets ålderdomshem vann AspLövet en jordskredsseger. Bland många heta kommentarer om vinnaren kunde man bland annat hitta.

"Han har samma sug i blicken som Mikael Persbrandt"

"Tänk dig han med läderkalsonger på"

"Jag har aldrig gillat fotboll men fick jag gå med AspLövet skulle jag skaffa säsongskort till vilket skitlag som helst"

"Jag tror min pacemaker hoppade några extra slag"

"Jag skiter i VM, men den karln skulle jag kunna släpa hem vilken dag i veckan som helst"


AspLövet har till media valt den lätta vägen genom att via sin agent meddela - "Ingen kommentar"