torsdag, augusti 31, 2006

Det gjorde ont

Just idag är jag stark.
Just idag mår jag bra.
Jag förs f.....

Näee, nu ljög jag igen.
Jag måste sluta med det.

Har precis varit på behandling för min veka kropp. Sitter nu tack och lova ner och kan pusta ut. Mitt ömmande knä fick hård tryckbehandling på knäskålsspetsen. Allt för att få bort en smärre inflammation. Det gjorde ont. Sen drog och rycktes det i min stela vänstervrist för allt vad benet tålde. Det gjorde ont. Som avslutning fick jag 10 snabba minuter av muskelpressur på dom hårdaste knutarna i mina stela vader. Det gjorde ont. Nu är jag inte som ny men i alla fall inte färdig för ett rullatorinköp. Kanske kan det bli lite lätt löpning till helgen om allt vill sig väl. Jag måste hur som helst ut och se om min Tomte står kvar där jag lämnade honom för några veckor sedan.