tisdag, augusti 15, 2006

Kontrollplock

Ikväll besökte jag en klubbträning för först gången på länge. Jag fick samma frågor som jag fått ett oräkneligt antal gånger förr. Skall du träna!? Är du hel nu!? Vad gör du här!? Jag orkar inte längre svara på såna frågor så jag sa bara, "Låtsas som att jag inte är här, så mår vi alla mycket bättre" Jag tog mig sen an en 5.1 km kontrollplockningsbana som avverkades på 39.53. I hemmaterräng är det svårt att bomma så jag hade mest sjå med att hålla något som kan kallas fart. Benen höll och jag får andas ut ytterligare några dagar i kampen mot mina gubbvader.

2 Comments:

At 8/15/2006 8:41 em, Anonymous Anonym said...

Var vi så tjatiga?
Jag ska bättra mig.
Har ju själv haft svårt att va med ett tag men när jag väl hänger ut kontroller hoppas jag alltid att det kommer många, och då ska även du känna dig välkommen

 
At 8/15/2006 9:22 em, Blogger AspLövet said...

Det handlar inte om att klubbkamrater är tjatiga, ni är nog omtänksamma i största allmänhet. Men efter så många år av skador så orkar man inte älta sina egna problem längre. Numera lever jag inte efter devisen, OM jag skall bli skadad utan NÄR jag skall bli skadad igen.

Tack för ett mycket trevligt pass idag. Jag vet hur surt det är att lägga ner jobb och ingen kommer. (men idag var det väl ändå OK med folk, om än inte mer)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se