tisdag, augusti 01, 2006

Påstående 3

Antingen så ljuger jag i Påstående 1, alternativt Påstående 2, eller så är jag bara av naturen en motsägelsefull person. Eller så är det så att jag ljuger om att jag ljuger och att jag även ljuger i att jag är en motsägelsefull person. Kanske är det så att man kan både älska och hata sprint-orientering? Fast då ljuger jag iofs inte i att jag är motsägelsefull, ehh? Nu blev jag själv förvirrad. Hursomhelst följer jag nu sprint-kvalet i VM och kan inte slita mig från datorn men samtidigt har jag inte den minsta längtan efter att springa sprint-orientering själv. Förvirrande.

1 Comments:

At 8/16/2006 12:17 em, Anonymous Anonym said...

Enkelt! Du använder dig bara av dubbel negation.

Först frågar du ett av påståenden "Om jag frågade det andra påståendet om vad han tycker om Sprintorientering?", sen tar du bara motsatsen till det svaret så vet du..ehh...får reda på...vem som...tja..ljuger... elleer..

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se