söndag, augusti 13, 2006

Ringrostig

Orienteringen sitter inte riktigt som den brukar. Idag var jag ute och sprang 55 minuter och jag började passet med en 3.5 km orienteringsslinga. Jag hade svårt med kartkontakten och vinklarna vid in och utgångar. Jag antar att det blir så när man inte har sprungit tävlingar på allvar dom senaste 6-7 åren. Jag har en bit kvar till något som kan kallas tävlingsform, så det är inget att vara ledsen över att man missade två bra tävlingar i helgen. Min tid kommer nog så småningom. Eller det är i alla fall vad alla andra säger åt mig. Jag har bara lite svårt att tro på såna uttalanden numera.

2 Comments:

At 8/13/2006 7:45 em, Anonymous Anonym said...

...men den här sträckan gick ju galant!!
Visst är det ett fint parti däruppe vid masten?!

 
At 8/13/2006 7:48 em, Blogger AspLövet said...

Det är drömterräng på det berget. Du ser ju klart och tydligt att jag har dålig ingång till 7:an. Hela det här partiet borde dock revideras lite med den nya vägen på gammelhygget som nu funnits i bra många år bla.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se